“gadisohgadis”


profile Friends I&THEM

Template original made by Feryal Evliya. Credits to weheartit, kpop icons and google webfonts. © 2013~

« Newer
Older »
rindunya nak pergi sekolah :(
Tuesday, 3 January 2012 | 0 comments

  Dulu masa sekolah malas sangat-sangat nak pergi sekolah. , malas nak bangu pagi-pagi liat sangat nak bangu.. hehe sekarang dah tak sekolah rindu sangat-sangat nak pergi rindu dekat cikgu , rindu kat kawan-kawan , rindu nak melawak-melawak dengan kawan-kawan , rindu nak nyanyi lagu negaraku.. setiap kali waktu perhimpunan mesti kena duduk depan sekali.. grr memalukan :| then dekat dalam kelas macam tu gak lah.. kena duduk depan sekali dalam kelas tu gak farah yang selalu dibuli oleh kaum hawa dan adam.. tapi sikit pon farah tak ambil hati kalau depa nak melawak kasar dengan farah.. farah neh payah sangat nak marah orang dengan tak reti nak serius.. tu lah yang selalu kena buli.. ouhh rindunya keadaan tu..
  Banyak sangat kenangan manis dan pahit kat sekolah tu.. farah tak akan lupa kenangan tu.. insya Allah.. farah macam tak sangka yang farah neh dah habis sekolah.. yalah orang yang dah habis sekolah semuannya tinggi2 badan macam bukan budak sekolah lah.. farah neh rendah sangat kot.. sampai orang kata tahun depan form 3 kan.. grr agak perli teruk kot.. :( jangan lah perli tahap tu.. tak marah tapi sedih :'(  ya Allah bilalah aku nak tinggi.. harap sangat-sangat lepas neh aku tinggi.. amin :') 
   Adik adik yang sekolah lagi tu belajar rajin-rajin atau.. jangan suka poteng2 , jangan tak buat kerja rumah , jangan bangun lewat , stokin jangan letak rata2.. yang nak ambil exam upsr , pmr , spm tu study sungguh2 tau! jangan nak give up okeyy.. selalu berdoa kepada yang Maha Esa  :)



rindunya nak pakai baju sekolah :(


                                                                               :)



           good luck for exam..  chayok! 
Back to entry