“gadisohgadis”


profile Friends I&THEM

Template original made by Feryal Evliya. Credits to weheartit, kpop icons and google webfonts. © 2013~

« Newer
Older »
selalu sakit kepala , kenapa ? :(
Saturday, 28 January 2012 | 0 comments

 Assalamualaikum :)



  farah selalu sakit kepala.. hmm takot sangat sangat dapat penyakit.. :(  nasib baik sekarang dah mula tidor awal. kalau tak tiap tiap hari tidor lewat pukul 3 , 4 pagi baru tidor . entah nak jadi apa sekarang neh. tiap tiap hari tak larat. tiap tiap malam mengalir air mata. tiap tiap pagi mata bengkak , tiap tiap masa teringat dia. ya Allah kuatkan lah aku ! berikan aku semangat untuk lalui semua neh ya Allah. . 

  kalau sakit kepala tu biasa biasa takpa lah neh mai dengan nak loya , rasa berat sangat kepala neh ! tak suka :'( tak suka muntah. kalau muntah mesti lembik tak boleh nak buat apa apa .  susahkan orang lagi lah tak suka. :( dulu  time sekolah selalu demam dengan sakit tekak. sekarang sakit kepala . nak kata fikir banyak dak pon. hmm mybe musim panas kot kan. insyaallah tak apa apa kan. harap harap macam tu lah kan :) hmm 

  doakan kesihatan farah okeyy . supaya lebih sihat kuranngkan rasa sakit kepala neh :') 
 insya-Allah :)


Back to entry