“gadisohgadis”


profile Friends I&THEM

Template original made by Feryal Evliya. Credits to weheartit, kpop icons and google webfonts. © 2013~

« Newer
Older »
I miss him
Friday 20 July 2012 | 0 comments

Assalamualaikum




hai semua . anda sihat ? harap anda semua sihat yaa . maafla farah agak busy sekarang ni ,
biasa budak sekolah lagi . haha . okeyy -.-



sejak sejak ini , farah selalu sakit dengan keadaan macam ini ,
ya Allah dugaanMu amat bercabar bagi aku , hmmm
sekarang kembali seperti biasa . hmm beratnya nak tinggal dia , setahun lebih kami kenal ,
tapi hmmm biasa laa tiada jodoh kan . kalau ada jodoh tak kan kemana kan .
so farah amani kuat lalui semua kan kan kan :')



apa? cari yang baru ?
takpa laa , farah bukan senang nak jatuh cinta dengan someone .
kalau farah cintakan someone tu , farah memang serius dalam relationship ,
farah nak sangat jaga dia sepenuh hati farah
tapi farah gagal menjaga hati someone tu , farah tak baik , farah jahat ,
farah tak pandai jaga hati dia ,
farah tekad nak berubah tapi selalu gagal , memang kalau kita buat perangai susah nak terima kan
memang patut Allah balas macam ni dekat farah :')



farah ada niat nak berubah , insyaAllah farah buat yang betul betul ,
semoga Allah permudahkan niat farah ni . amin :')
esok puasa hmm cepatnya masa berlalu kan , puasa tanpa dia ,
ya Allah banyak kenangan aku dengan dia , farah rasa macam nak pindah jauh jauh tak mau dok alor setar ni . asal pergi tempat tu teringat dia , hmmm
yaa banyak orang tengok farah happy tapi sebenarnya tak , farah cuba bagi hati ni jangan sedih tapi ia akan :'( . hmm tak tahu laa . farah kuat ! kuat ! kuat ! .insyaALLAH :'D






even kita tak macam dulu dah AKB , saya tetap sayangkan awak . maafkan saya awak , saya selalu doakan awak , insyaAllah awak akan dapat lebih better dari saya nanti :')
Back to entry