“gadisohgadis”


profile Friends I&THEM

Template original made by Feryal Evliya. Credits to weheartit, kpop icons and google webfonts. © 2013~

« Newer
Older »
istanbul aku datang !!
Saturday 10 November 2012 | 0 comments

                                         assalamualaikum kaum  hawa kaum adam sekalian :)


      halu halu halu . heypiii hahaha , okeyy harini farah happy gila lah . sebab keluar tengok movie istanbul aku datang , ada orang belanja makan and karok ! haha . sukanyaa happy macam harini kalau hari hari macam ni kan best . hehe . cerita istanbul aku datang best gila laaaa !! tak tau nak habaq laa , hahaha cerita ni macam jalan hidup farah . haha tapiii farah tak ada orang sweet macam haris dalam cerita tu tiada orang kedua lah selain dia . haih susahkan farah ni . hmmm . fuhh memang nak banjir jugak tengok cerita tu tapi cover sikit dengan cik laila dengan cik fahemah . serius farah lagi rindu dia . hmmm . aloq setaq ni penuh kenangan dengan dia kot . haih macam mana farah nak lupa kan dia ni kan . hmmmm .sudah sudah lah farah amani . dia pun lupa aku kot hang jaa masih berharap dekat dia tu :( bila balik dari tu saja lah stalk dia dekat bbm tengok dia delete farah . hahaha bertambah sakitnyaa di dalam ni .hmmmm . Ya Allah .  Ya Allah , aku bermohon kepadaMU buangkan rasa sayang dan cintaku dengan orang salah dan bukan jodohku , aku tak sanggup disakiti . cukup kali ni saja . AMIN  :') sudah sudah . forget him ok :)  istanbul insyaAllah aku datang nanti !!!!!! hahahahaha lisa surihani ni comel sangat lah , suka tengok dia dalam cerita ni . untung yusri ;)













Back to entry