“gadisohgadis”


profile Friends I&THEM

Template original made by Feryal Evliya. Credits to weheartit, kpop icons and google webfonts. © 2013~

« Newer
Older »
aliaa elina sayang :)
Thursday, 12 January 2012 | 0 comments

Assalamualaikum :)




first nak story pasal aliaa neh.. hehe dia baik orangnya.. dia cantik,comey dan manja :') alhamdulillah dapat kenal dia.. farah kenal aliaa dari my dear aswad.. kami sekarang rapat sangat sangat.. dulu farah kenal kenal macam tu ja.. biasa farah ni kalau baru kenal amat amat malu.. haha lawak kan tu lah perangai pelik farah.. hehe then semakin hari semakin rapat..


aliaa neh tinggi orangnya..kalau jalan dengan dia mesti orang kata farah adik dia.. haha maklum lah farah neh pendek :( takpa tak kisah semua tu.. janji farah sihat :D
setiap kali keluar dengan dia farah suka belai kepala dia.. sebab farah suka belai orang.. then dia pon suka.. hehe dia manja sangat sangat tau.. farah sukaa :)


farah dah anggap aliaa tu macam adik farah sendiri.. tak rugi sapa dapat kawan dengan alia dan tak rugi sapa dapat teman hidup sepenuhnya untuk aliaa nanti.. :)

aliaa tengs everthing dear :) ilebiu aliaa.. nanti farah bagi hello hello okeyy :D
Back to entry