“gadisohgadis”


profile Friends I&THEM

Template original made by Feryal Evliya. Credits to weheartit, kpop icons and google webfonts. © 2013~

« Newer
Older »
nak kerja ! !
Sunday, 15 January 2012 | 0 comments

 Assalamualaikum :)


   farah nak kerja lah.. bosan dok kat rumah then nak beli apa apa pon tak ada duet.. sedihnyaa.. farah nak berdikari sikit.. bila keluar teman akak or kawan kawan p shopping kita tengok ja.. ya Allah jelesnyaa.. nak sangat beli barang dari asal duet kita sendiri.. farah suka beli barang barang macam baju , kasut , shawl , aksesori , skrit macam macam lagi lah.. nak semuaa tuu.. :( mak ayah adik nak kerja boleh kan.. adik taknak susahkan ayah nak bagi duet kat adik selalu.. adik rasa bersalah sangat sangat tau.. dulu adik boleh lah simpan duet sebab adik sekolah.. adik kadang kadang tu tak makan tau sebab tak mau mintak duet kat ayah.. adik tau banyak duet ayah perlukan nak bayar tu nak bayar neh.. adik takmau susahkan ayah.. adik tau sekarang neh barang mahal.. then payah nak minta suka suka kat ayah.. setiap kali keluar dengan ayah mesti ayah cakap tak nak amek apa apa ka? p lah amek apa apa pon.. tapi adik tolak sebab adik tak nak susahkan ayah.. :'( adik faham ayah nak luruskan macam macam hal yang lebih penting dari membazir duet untuk adik neh.. :') alhamdulillah lah dari kecik sampai sekarang ayah dah belajar adik cara jimat dan tak boros.. adik sayang ayah.. insyaallah kalau adik berjaya sesuatu hari nanti adik akan bagi ayah duet tu janji adik dari kecik sampai sekarang.. adik ada niat nak bawak ayah dengan mak p haji.. insyaallah kalau umur adik masih panjang.. amin :') 
  




  kerja tu boleh mematangkan diri.. farah nak kerja!! :(
Back to entry