“gadisohgadis”


profile Friends I&THEM

Template original made by Feryal Evliya. Credits to weheartit, kpop icons and google webfonts. © 2013~

« Newer
Older »
aku sayang kamu
Wednesday 29 February 2012 | 0 comments

Assalamualaikum :)


aku sayang kamu

aku senang denganmu

aku suka renungan matamu
mata bundar tajam menikam
terus ke dasar hati
aku suka bibirmu
manis mengukir senyum
menggetar lubuk hati


aku sayang kamu
aku bahagia denganmu
bila kamu di sisi
aku jadi kuat
rasa penuh kudrat
rasa penuh semangat
capai segala matlamat
bila kamu disamping
tiada rasa terasing
tiada terumbang ambing
langkah tiada terpaling
jaya kekal seiring


aku sayang kamu
kamu sahabat paling setia
kamu sahabat kala suka
kamu sahabat kala sakit
kamu sahabat dunia akhirat
moga kekal kita begini
itu doaku
moga diperkenan
insyaallah…


Back to entry