“gadisohgadis”


profile Friends I&THEM

Template original made by Feryal Evliya. Credits to weheartit, kpop icons and google webfonts. © 2013~

« Newer
Older »
jangan bersedih , jadilah wanita yang paling bahagia
Sunday, 26 February 2012 | 0 comments


Assalamualaikum

pembaca blog :)





farah nak berkongsi dengan anda semua , ada malam tu teman akak pergi popular nak beli buku. farah pon sibuk lah cari buku then jumpa buku neh memang tertarik farah tengok buku neh. pujuk akak suruh dia beli tengok tengok dia beli jugak. terima kasih akak aton :) buku menarik , alhamdulillah bila baca buku neh dah rasa semangat
yang kuat untuk farah. sebab dia banyak bagi nasihat yang berguna. boleh berfikir cara matured . nak tau lebih nya . beli lah buku neh. hehe tak mahal pon 10.00 ringgit ja . eh eh buku hanya untuk kaum hawa saja :D
kaum adam jangan baca tau , haha nak beli dekat mak , makcik , akak akak , bini or kekasih hati ka . beli lah, hadiah kan buku neh mesti dia bangga dengan kamu . yala daripada beli barang barang yang mahal lebih baik beli yang boleh beri ilmu dan boleh lalui masa masa akan datang untuknya . insya-Allah . :)
beli tau dan selamat membaca yaa kaum hawa :)






Back to entry