“gadisohgadis”


profile Friends I&THEM

Template original made by Feryal Evliya. Credits to weheartit, kpop icons and google webfonts. © 2013~

« Newer
Older »
Selamat Hari Jadi Ayah :)
Sunday, 19 February 2012 | 0 comments


Assalamualaikum :)



hari ini birthday ayah , basir bin haji latib suami kepada fauziah binti din mempunyai empat orang anak yang comey dan hensem , ketiga orang puteri dan seorang putra :D . yang sulung nur uyuni , kedua muhammad bardy , ketiga nur zatul 'itri yang bongsu sekali saya farah amani . hehe . macam karangan pula . haha . alhamdulillah kerana Allah telah kurnia kan farah seorang ayah yang sangat penyabar dan baik . dia tak pernah kira letih yalaa dulu masa farah sekolah dia yang selalu hantar dan ambil farah , now dia teruskan aktiviti tu sebab akak farah kerja . kerja cikgu pula sama lah macam farah sekolah dulu . pagi pagi kena bangun awai dan terus hantar anak dia kerja . Ya Allah , kita dah dapat rasakan letihnya tapi dia tak pernah rasa letih tak mengeluh .


nak tahu ayah farah suka kemas rumah . hello buka auuww okeyy dia gagah okeyy . biasa lepas pencen tak ada kerja nak buat kerja rumah lah dia buat macam basuh baju , lipat kain , sapu sampah , setiap minggu cuci tandas , berkebun depan rumah , macam macam dia buat , tapi masak ja dia tak buat sebab tu kerja mak . hehe syukur sangat sangat dapat ayah macam dia . nak cari suami macam dia boleh tak? hehe wah bahagianya dapat macam tu kan . :)
insyaAllah dapat punya :D

dulu ayah memang garang . dgn farah ja ayah tak garang , dia tak pernah pukul farah , tinggi kan suara lagi lah tak pernah . hehe biasa anak bongsu . akak ,akak , abg jgn marah okey . dulu kan kerja dan muda muda lagi mesti lah garang kan . tapi sekarang dia tak garang langsung . alhamdulillah . apa apa pon ayah dah jadi yang terbaik untuk adik dan keluarga kita .
i love you so much ayah :')





Back to entry