“gadisohgadis”


profile Friends I&THEM

Template original made by Feryal Evliya. Credits to weheartit, kpop icons and google webfonts. © 2013~

« Newer
Older »
saya sudah bam bam
Monday, 5 March 2012 | 0 comments

Assalamualaikum :)



hai semua sihat ka? apa demam cepat cepat makan ubat or p kilinik . hehehe utamakan kesihatan anda okeyy .
farah doakan anda sihat semua nya . kenapa masam masam neh?
senyum sikit kan comell macam tu . :)
berikan hari hari anda dengan senyum yang manis yaa :)
supaya kita tak cepat tua kan . petua neh nak kekal kan muda neh . hehehe amalkan selalu yaa .


sekarang farah dah tembam . tak sukanyaa . okeyy mata dah
jadi kecik sebab pipi menjadi bukit . sedih kot :'(
sekarang ayah , akb , akak , kawan kawan selalu kata dekat farah bam bam . huwaaaa . :'(
nevermind lah . asalkan farah sihat alhamdulillah dan bahagian kan . hehehe :)
takpa nanti p PLKN kurus lah balik kan kan . hehehe :D
tak risau pon . sekarang makan lah banyak banyak nanti p sana kena
kurus punya sebab farah neh payah nak makan masakan orang tau .
farah chubby sebab masakan mak lah . sebabkan dia lah paling sedap sekali .
thanks mummy sebab bagi adik chubby sekarang neh . hehehe .
dalam banyak banyak masakan . masakan ibu kita lah paling sedap kan .
dalam kita masih bernyawa or ibu kita masih bernafas jangan lah jemu dengan masakan dia .
anak anak dara tu rajin rajin lah masuk dapur tolong mak masak or belajar masak nanti dah kahwin suami pon tak lari sebab isteri pandai masak . tak salah lelaki belajar masak jugak nanti bini bersalin boleh masak untuk dia kan kan
waaahhhh sweetnyaaa . nak hubby macam neh
boleh tak ? hehe insyaAllah :)




Back to entry